גדלי מודעות בפייסבוק
כבר הספקנו לדבר אתכם בעבר על סוגי מודעות לפייסבוק וגם על גדלי באנרים מומלצים לגוגל. במאמר של היום נעסוק בנושא של גדלי מודעות לפייסבוק ונסייע לכם להבין מהם 2 גדלי המודעות שבדרך כלל עושים בהם שימוש בקמפיין פרסום בפייסבוק ונסביר גם באילו מצבים נשתמש בכל אחד מהגדלים המוצגים.
איך לבנות אתר בחינם בשעה וחצי?
יש לי הצעה מעניינת עבורך, יצרתי הדרכה מלאה של למעלה משעה וחצי שתלמד אותך איך לבנות אתר מ-0 בחינם כולל רכישת אחסון ודומיין. נשמע מעניין? אשמח לשלוח לך אותה למייל.
✓ על ידי מילוי הטופס אני מאשר/ת קבלת טיפים, מדריכים בחינם וחומר פרסומי למייל
מודעת ריבוע 1080x1080
גודל המודעה הפופולרי ביותר לפייסבוק הוא גודל מודעה של 1080×1080. מדובר על ריבוע שבו גם הגובה וגם הרוחב של התמונה שווים והסיבות שהופכת את המודעה הזאת לכל כך פופולרית היא העובדה שהמודעה הזאת תופסת נפח גובה גדול של המסך ושהמודעה הזאת גם מתאימה באופן מושלם לפרסום באינסטגרם.
כאשר אתם עושים פרסום לעסק וזקוקים לעיצוב מודעה לפייסבוק חובה ליצור עיצוב מודעה בגודל הזה. ניתן גם לראות דוגמא לאיך המודעה נראית בגודל מלא בתמונה מתחת.
מודעת מלבן 1200x628
בעבר כאשר היינו יוצרים עיצוב מודעה לפייסבוק בדרך כלל היינו משתמשים בגודל מלבן לפרסום המודעה באופן ממומן. בגלל שגודל המלבן תופס נפח עמוד יחסית נמוך מבחינת גובה אז למודעות בגודל הזה היו שיעורי לחיצות נמוכים יותר ולכן פייסבוק החליטו להמליץ במקום על העלאת מודעת ריבוע גדולה יותר כפי שציינו בפסקה הקודמת.
למיטב ידיעתנו מודעת הריבוע שהצגנו בפסקה הקודמת לא עובדת בצורה טובה בכל האזורים של פייסבוק כמו למשל במודעות שבתפריט הצדדי וזאת הסיבה שבדרך כלל עסקים עם תקציבי פרסום גדולים בוחרים להעלות מודעה נוספת בגודל מלבן כדי לקבל כיסוי מלא לכל האזורים השונים בפייסבוק.
כאשר תרצו להוסיף מודעת מלבן תצטרכו ליצור מודעה בגובה של 628 על רוחב של 1200 פיקסלים. על מנת להבין איך נראית מודעת מלבן תוכלו להעיף מבט בדוגמא מתחת:
מודעת סטורי 1080x1920
מודעות סטורי היא מודעה שתופיע באופן ממומן בסטורי של האדם שצופה בפייסבוק. למען האמת מדובר על מודעה בגודל שלא יצא לנו לעצב הרבה במשך השנים אבל בדרך כלל מעסקים גדולים עם תקציבי פרסום גדולים קיבלנו גם את הבקשה ליצור מודעה מהסוג הזה.
כאשר אתם מתכננים ליצור גם מודעה שתופיע בסטורי אז תצטרכו ליצור מודעה נוספת בגובה של 1920 ורוחב של 1080 פיקסלים.
איזה סוג מודעה לבחור?
כפי שציינו במרבית הפרויקטים שלנו לעיצוב מודעות לפייסבוק בדרך כלל ניצור מודעת ריבוע בגודל 1080×1080. כאשר מדובר על עסקים גדולים עם תקציבי פרסום גדולים שמתכננים לפרסם בכל הפלטפורמות הפרסום קיימות וגם בתפריט הצדדי של פייסבוק ניצור מודעה נוספת גם בגודל המלבן ואם יש בכך צורך גם מודעת סטורי.
אם אתם צריכים לבחור מבין האפשרויות הקיימות רצוי לבחור רק במודעות ריבוע ואם יש לכם תקציב פרסום גדול אז עדיף ליצור את 2 הגדלים וגם מודעת סטורי כדי להיות על הצד הבטוח.
יוחאי ירמיהו
נעים מאוד, שמי יוחאי ירמיהו ואני עוסק בתחום של עיצוב גרפי, בניית אתרים ובכל העולם הדיגיטלי למעלה מעשור וחצי.
נכון להיום ההתמחות שלי היא בניית אתרים בוורדפרס. אני מפתח אתרים מ-0 עם תבנית בפיתוח אישי, יש לי למעלה מ-15 תוספים לוורדפרס שפיתחתי ושחררתי בחינם (תורידו אותם) ואם אתה מחפשים נינג'ה מומחה לוורדפרס זה אני :-).
אם אהבתם את המדריך ואתם רוצים לשתף אותו ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על כפתורי השיתוף מתחת:
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:
לפייסבוק ולאינסטגרם יש כמה סוגי מודעות שונים ולעיתים קשה לדעת באיזה סוג מודעה כדאי לבחור. במאמר הבא נציג את כל סוגי המודעות לפייסבוק לצד המלצה באיזה סוג מודעה לבחור.
עיצוב מודעה לפייסבוק יכול להיות המקפצה העסקית שלכם. בעזרת תוכן מעניין ועיצוב מושך תוכלו לקדם את העסק בפייסבוק, להגיע לקהל יעד חדש ולהשיג ביצועים ברמה גבוהה.
רוצים לפרסם את העסק בגוגל ולא יודעים באיזה סוג באנרים לבחור? במאמר הבא נדבר על באנרים סטטיים, באנרים עם אנימציה, באנרים בפורמט HTML5 ועל באנרים בפורמט פלאש.
מעוניינים ביותר חשיפה לעסק? בעזרת באנר שיווקי תוכלו ליצור חשיפה באתרים מוכרים ולהגיע לקהלים חדשים. למדו למה עיצוב באנרים יכול להיות דבר מאוד יעיל לעסק שלכם.