סוגי מודעות בפייסבוק

פייסבוק הופכת להיות אחת מפלטפורמות הפרסום המובילות בעולם ולצד גוגל אדס בשנים האחרונות אנחנו רואים מהפכה רצינית בתחום הפרסום בקרב בעלי עסקים וחברות. על מנת לפרסם את העסק בצורה הטובה ביותר בפייסבוק חשוב להבין מהם סוגי המודעות הקיימות בפייסבוק וזה ואיך לבחור את סוג המודעות שיפיק את התוצאות הטובות ביותר.

סוגי מודעות לפייסבוק

איך לבנות אתר בחינם בשעה וחצי?

יש לי הצעה מעניינת עבורך, יצרתי הדרכה מלאה של למעלה משעה וחצי שתלמד אותך איך לבנות אתר מ-0 בחינם כולל רכישת אחסון ודומיין. נשמע מעניין? אשמח לשלוח לך אותה למייל.

מודעת ריבוע סטטית

נכון להיום מודעת ריבוע סטטית היא המודעה הפופולרית ביותר שיש לפייסבוק. מדובר על עיצוב מודעה בגודל 1080×1080 שתאפשר לנו לתפוס את גודל המסך האולטימטיבי לפייסבוק.

מה שהופך את הגודל הזה לגודל הפופולרי ביותר לפייסבוק היא העובדה שתמונות מהסוג הזה מתאימות בצורה מושלמת גם לפרסום באינסטגרם (ניתן לראות דוגמאות למודעות באינסטגרם) כדי להבין מה הגדול שיוצג. מתחת תוכלו לראות דוגמא למודעת ריבוע סטטית לפייסבוק.

מודעת ריבוע סטטית

מודעת מלבן לפייסבוק

בעבר הרחוק כאשר היינו מעלים מודעה לפייסבוק היינו מעלים תמונה בגודל 1200×628. מדובר היה על מודעה שהייתה תוספת כמעט חצי מהגובה של המודעה שהצגנו בפסקה הקודמת ובגלל שגודל התמונה לא היה מספיק גדול ובשביל הצורך להתאים את המודעות גם לאינסטגרם פייסבוק שינו את גודל המודעות המומלץ לגודל שהצגנו בפסקה הקודמת (מודעת ריבוע).

מודעת הריבוע של פייסבוק מתאימה בעיקר כאשר מפרסמים מודעות שמופיעות בתפריט הצדדי בפייסבוק ולמי שרוצה לראות איך נראית מודעה בגודל מלבן צפו בדוגמא מתחת:

מודעת מלבן סטטית

מודעת וידאו

מודעת וידאו הופכת בשנים האחרונות להיות אחת משיטות הפרסום הפופולריות בעת פרסום בפייסבוק. למודעת וידאו בדרך כלל יש אחוזי המרה טובים יותר בגלל שאנחנו יכולים להעביר מסר בצורה טובה יותר כאשר מדובר על סרטון וידאו, בנוסף מודעת וידאו טובה לעיתים תאפשר לנו להפוך את הלקוח להרבה יותר בשל מאשר תמונה כללית.

יחד עם זאת הפקת מודעת וידאו איכותית היא תהליך מורכב שמצריך תקציב גדול לעומת עיצוב מודעה סטטית ולכן צריך להחליט לפני הפרסום האם לעסק יש תקציב פרסום מספיק גדול בכדי ליצור סרטוני וידאו מושקעים.

קרוסלת תמונות

סוג המודעות האחרון שנדבר עליו הוא קרוסלת התמונות. מדובר כאן על היכולת שלכם להעלות סוג של סליידר (תמונה מתחלפת) ולאפשר לצופה לצפות בכל התמונות תחת אותה מודעה.

בדרך כלל אנחנו רואים את הסוג הזה של המודעות כאשר מדובר על חנות אינטרנטית שמפרסמת כמה מוצרים במקביל. למשל עם מדובר על חנות תכשיטים המפרסמת מודעה בנושא טבעת יהלום אז תהיה להם האפשרות להעלות קרוסלה של תמונות עם מוצרים שונים מתוך החנות.

מהו סוג המודעה המומלץ?

אם אתם חדשים בתחום של פרסום בפייסבוק אז סוג המודעה המומלץ בתור התחלה זה מודעת הריבוע הסטטית (1080×1080). כדאי להתחיל משם ולאחר שאתם צוברים קצת וותק בתחום  של פרסום לעסק תתחילו לנסות גם דברים חדשים כמו מודעות וידאו ומודעת קרוסלה.

במודעת המלבן כמעט וכבר לא משתמשים אבל תוכלו לעשות בה שימוש אם אתם רוצים שהמודעה תופיע בצורה טובה גם בתפריט הצדדי של פייסבוק.

יוחאי ירמיהו

יוחאי ירמיהו

נעים מאוד, שמי יוחאי ירמיהו ואני עוסק בתחום של עיצוב גרפי, בניית אתרים ובכל העולם הדיגיטלי למעלה מעשור וחצי.

נכון להיום ההתמחות שלי היא בניית אתרים בוורדפרס. אני מפתח אתרים מ-0 עם תבנית בפיתוח אישי, יש לי למעלה מ-15 תוספים לוורדפרס שפיתחתי ושחררתי בחינם (תורידו אותם) ואם אתה מחפשים נינג'ה מומחה לוורדפרס זה אני :-).

אם אהבתם את המדריך ואתם רוצים לשתף אותו ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על כפתורי השיתוף מתחת:

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:

גדלי מודעות בפייסבוק

כשיש כל כך הרבה גדלי מודעות שונים לפייסבוק איך אפשר לבחור את הגודל הנכון? במאמר הבא נציג בפניכם את כל גדלי המודעות של פייסבוק לצד דוגמאות לעיצובים.

טיפים ליצירת מודעה מקצועית לפייסבוק

עיצוב מודעה לפייסבוק יכול להיות המקפצה העסקית שלכם. בעזרת תוכן מעניין ועיצוב מושך תוכלו לקדם את העסק בפייסבוק, להגיע לקהל יעד חדש ולהשיג ביצועים ברמה גבוהה.

מה זה באנר? ולמה הוא חשוב?

מעוניינים ביותר חשיפה לעסק? בעזרת באנר שיווקי תוכלו ליצור חשיפה באתרים מוכרים ולהגיע לקהלים חדשים. למדו למה עיצוב באנרים יכול להיות דבר מאוד יעיל לעסק שלכם.

כלי נגישות