בלוג גרילה

ידע זה כוח, רבים לא מבינים את המשמעות של המשפט הזה אבל ככל שתדעו יותר כך יהיה לכם יותר כוח. ועל מנת שתוכלו ללמוד ולצבור ידע חדש פתחנו את בלוג גרילה ובו נציג מדריכים ומאמרים חשובים בעולם הדיגיטלי שיעזרו לכם ללמוד כיצד לקדם את עצמכם והעסק שלכם בצורה טובה יותר בעולם הדיגיטלי.

אלמנטור פרו

אלמנטור פרו (PRO) מחיר מעודכן + תנאי שימוש

בשנים האחרונות אלמנטור הפך להיות אחד התוספים המובילים לבניית אתרים בוורדפרס. מדובר על תוסף פשוט ואינטואטיבי שמאפשר לבנות אתרים מורכבים במהירות ללא צורך בקוד בשימוש

איך לבחור אחסון אתרים איכותי?

איך לבחור אחסון אתרים איכותי?

במאמר הזה נדבר על סוגי האחסונים וחבילות האחסון השונים ונבין מהם הפרמטרים שצריך לקחת בחשבון בשביל לבחור אחסון אתרים איכותי ששווה את הכסף.

כיצד מעלים אתר וורדפרס לאוויר

כיצד מעלים אתר וורדפרס לאוויר

וורדפרס הפכה למערכת פופולרית במיוחד לבניית אתרים. במאמר הזה נלמד איך מעלים אתר וורדפרס לאוויר ממש בקלות ומהם כל השלבים שיש בתהליך של העלאת אתר.

קידום אתר בגוגל - הסוד להצלחה

קידום אתר בגוגל – הסוד להצלחה

עולם הדיגיטל הולך ומפתח והחלק החשוב ביותר שכל אתר חייב לבצע זה קידום אתרים. לקדם אתר בגוגל זאת לא משימה קלה ובמאמר הזה תוכלו ללמוד הכל על קידום בגוגל.

כלים חשובים למיתוג מקצועי

כלים חשובים למיתוג מקצועי לעסק

למי שלא הצליח לפצח את התעלומה של מה זה מיתוג חשוב להבין שמיתוג זה התהליך שבו יוצרים את השפה והמסרים לעסק. איך יוצרים את השפה ובאילו כלים? כנסו ותגלו!

גדלי מודעות לפייסבוק

גדלי מודעות בפייסבוק

כשיש כל כך הרבה גדלי מודעות שונים לפייסבוק איך אפשר לבחור את הגודל הנכון? במאמר הבא נציג בפניכם את כל גדלי המודעות של פייסבוק לצד דוגמאות לעיצובים.

מה זה לוגו?

מה זה לוגו?

מה זה לוגו? רק הדבר הכי חשוב שיש לעסק שלכם! רוצים להבין בצורה טובה יותר מה זה לוגו? כמה עולה לוגו? ואיך תוכלו ליצור לוגו איכותי? כל זה ועוד הרבה מידע חשוב בעמוד הבא.

גדלי באנרים מומלצים לגוגל

גדלי באנרים מומלצים לגוגל

רוצים ליצור קמפיין באנרים בגוגל ולא יודעים איך לבחור את גדלי הבאנרים שיביאו תוצאות? במאמר הבא נציג לכם 10 גדלי הבאנרים לגוגל שמספקים את התוצאות הטובות ביותר.

מה זה מיתוג עסקי

מה זה מיתוג עסקי

במאמר של היום ננסה להבין מה זה מיתוג. נסביר מה כולל המיתוג, איך להגיע מוכן לתהליך, נסביר מה זה חבילות מיתוג ואיך תוכלו להקטין את עלויות המיתוג באופן משמעותי.

1 2 3