בניית אתר תדמיתי » עיצוב מודעות לפייסבוק » טיפים ליצירת מודעה מקצועית לפייסבוק

טיפים ליצירת מודעה מקצועית לפייסבוק

מודעה ממומנת בפייסבוק היא דרך מצוינת לקידום העסק. כיום, לפייסבוק יש מיליוני עסקים המשתמשים בפלטפורמה לפרסום והמערכת הוכיחה את עצמה כיעילה מאוד במשך השנים. מודעה לפייסבוק יכולה לעזור למנף את העסק ולהביא לקוחות חדשים בעזרת עיצוב מקצועי עם תוכן מעניין ותמונה מושכת.

במאמר זה נבחן מספר דרכים ליצירת מודעה איכותית ומקצועית לפייסבוק. כך נוכל לבסס את העסק שלנו גם בפלטפורמת פייסבוק וגם ברחבי האינטרנט.

טיפים ליצירת מודעה לפייסבוק

איך לבנות אתר בחינם בשעה וחצי?

יש לי הצעה מעניינת עבורך, יצרתי הדרכה מלאה של למעלה משעה וחצי שתלמד אותך איך לבנות אתר מ-0 בחינם כולל רכישת אחסון ודומיין. נשמע מעניין? אשמח לשלוח לך אותה למייל.

1. פיצוח קהל היעד

אם אתם יודעים להבין בצורה טובה מה זה באנר או מודעה אז אתם חייבים לדעת שאי אפשר ליצור מודעה ולהעביר את המסרים הנכונים מבלי לדעת מיהו קהל היעד של העסק.

אין פה שאלה בכלל, אי אפשר לדמיין עיצוב מודעות לפייסבוק ללא הכרת קהל היעד ואם אתם לא יודעים למי אתם מתכוונים לפרסם אז אתם הולכים לזרוק הרבה כסף לפח, או לכיס של מארק צוקרברג אבל יש לו מספיק כסף אז אתם לא צריכים לדאוג לו.

כאשר אנו מעניקים שירות או מוצר מסוים. למי אנחנו מעניקים אותו? מה הלקוחות הפוטנציאליים שלנו באמת צריכים? מה הם מחפשים על מנת להגיע אלינו? כשנבין את צרכי הלקוחות כך נדע מהם התחביבים שלהם, תחומי העניין שלהם, גילם, ואיך אנחנו יכולים לעזור להם למצוא את מה שהם מחפשים. ובאמצעות המידע הזה נדע איך להגיע אליהם באופן טוב יותר.

2. הכרת קהל היעד בפייסבוק

פייסבוק זו פלטפורמה עסקית מצוינת ומיליוני בעלי עסקים בארץ ובעולם משתמשים בה לקידום העסק. לפני שאנו מתחילים בהליך של יצירת עיצוב לפייסבוק, אנו צריכים להכיר את קהל היעד ואת הקהל שנמצא בפייסבוק. לאחר שהבנו מיהו קהל היעד, ננסה להכיר אותו אפילו יותר.

נבקר בדפים או קבוצות העוסקים בתחום העסק וכך נדע מיהם האנשים אליהם אנו מכוונים. ננסה לראות אילו שאלות וכאבים יש ללקוחות הפוטנציאליים שלנו וננסה לספק פתרון לבעיות שלהם במסרים שלנו במודעה.

דבר נוסף שחשוב לדעת כאשר מדובר על פרסום בפייסבוק זה שבשונה מגוגל שיש ללקוח צורך מסוים והוא מחפש מישהו שימלא את הצורך בפייסבוק אנחנו צריכים להעלות את הצורך למי שצופה במודעה. למשל אם בעל עסק מחפש שירותי עיצוב לוגו בגוגל אז הוא זקוק למעצב לוגו והוא יפנה אל אחת התוצאות. בפייסבוק לעומת זאת יהיה מאוד קשה למצוא בעלי עסקים שמחפשים עיצוב לוגו בנקודת הזמן הנוכחית ולכן יש להכיר את הקהל ולפרסם רק שירות עם פוטנציאל ביקוש מספיק גבוה.

3. טירגוט נכון

טירגוט נכון הוא אחד הדברים המרכזיים שיקבעו האם המודעה שלכם מוצלחת או לא. נוכל לטרגט אנשים מקבוצות או עמודים מסוימים הקשורים לתחום שלנו, וכך נדע שקהל היעד הוא אנשים בתחום בו אנו עוסקים.

אלמנטים נוספים כמו הבנה של גיל הלקוח, מין (זכר ונקבה), אזור מגורים, תחומי התעניינות ועוד יאפשרו לנו להגיע אל קהל יעד ממוקד שלא ניתן להגיע אליו בפלטפורמות פרסום אחרות. אם אתם לא יודעים מי קהל היעד המדויק אז תוכלו לעשות ניסוי וטעיה ולגלות את הקהל באמצעות פרסום בפייסבוק.

טיפ נוסף הוא טירגוט אנשים שכבר ביקרו אצלנו ושמעו עלינו. כך נוכל לעשות Re-Targeting (רימרקטינג) ולהציע להם הצעות נוספות. בצורה כזו, הם יכולים להיכנס שוב לאתר היות והם מכירים את המוצר ואת חווית השירות. לעיתים נוכל גם להציע הטבות נוספות על מנת לנסות ולשכנע אותם לבחור בנו על פני המתחרים.

4. ויזואליות היא שם המשחק

בכל מה שקשור בעיצוב מודעה לפייסבוק, אין ספק שהויזואליות היא חלק בלתי נפרד מהרכישה. כשאנו מרפרפים בפייסבוק וצופים במודעה, העין שלנו תימשך אוטומטית לתמונה. במידה והתמונה תעניין אותנו, נעצור לקרוא את הטקסט ואם גם העיצוב וגם הטקסט מעניינים את הגולש, בול פגיעה ואולי  נקבל לקוח חדש.

מודעה לפייסבוק היא דבר קריטי ואחד החשובים ביותר בפרסום. בלי תמונה או עיצוב מעניין אנשים לא יתעניינו במודעה, אלא אם כן מדובר במותג מאוד מוכר ונחשב וכולם כבר מכירים את המוצר שלו. גם מותגים מוכרים ירצו למשוך לקוחות נוספים מהמתחרים שלהם ולכן המטרה היא למשוך את העין.

בתחום של עיצוב באנרים ומודעות חשוב להבין שככל שהמודעה יותר גדולה ויותר בולטת כך נקבל יותר חשיפה משמעותית בעת פרסום ממומן של העסק בגוגל ובפייסבוק.

5. הצעה בלתי נשכחת

מודעה בפייסבוק צריכה להעניק פתרון ללקוח או לפחות להעלות צורך למוצר שאנו מציעים. המוצר שלנו צריך לתת לאנשים פתרון וזה הדבר אותו אנו חייבים להדגיש בטקסט בגוף המודעה. התוכן של המודעה לא פחות חשוב מהעיצוב שלה ולכן יש להשקיע בקופירייטינג מקצועי ולא לזלזל בתוכן.

ברגע שאתם מציעים במודעה הצעה בלתי נשכחת שהלקוח לא יוכל לסרב לה אז תצליחו ליצור מספיק עניין. למשל 20% הנחה על כל המוצרים, קנה 1 וקבל את השני במתנה וכו'….

בעזרת מודעה אפקטיבית ומושכת נוכל להשיג לקוחות חדשים ולקדם את העסק שלנו בצורה הנכונה. אפשר תמיד ללמוד מביצוע המודעות ואף להתייעץ עם בעלי מקצוע בתחום על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר.

יוחאי ירמיהו

יוחאי ירמיהו

נעים מאוד, שמי יוחאי ירמיהו ואני עוסק בתחום של עיצוב גרפי, בניית אתרים ובכל העולם הדיגיטלי למעלה מעשור וחצי.

נכון להיום ההתמחות שלי היא בניית אתרים בוורדפרס. אני מפתח אתרים מ-0 עם תבנית בפיתוח אישי, יש לי למעלה מ-15 תוספים לוורדפרס שפיתחתי ושחררתי בחינם (תורידו אותם) ואם אתה מחפשים נינג'ה מומחה לוורדפרס זה אני :-).

אם אהבתם את המדריך ואתם רוצים לשתף אותו ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על כפתורי השיתוף מתחת:

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:

מה זה באנר? ולמה הוא חשוב?

מעוניינים ביותר חשיפה לעסק? בעזרת באנר שיווקי תוכלו ליצור חשיפה באתרים מוכרים ולהגיע לקהלים חדשים. למדו למה עיצוב באנרים יכול להיות דבר מאוד יעיל לעסק שלכם.

טיפים חשובים למיתוג העסק

בואו לגלות כיצד מיתוג לעסק יכול למנף את העסק שלכם בעזרת שפה גרפית, אסטרטגיה מגובשת, אפיון העסק ופילוח קהל היעד עם טיפים חשובים למיתוג נכון והבנת מטרות העסק.

מה זה אתר תדמיתי?

מרבית האתרים הבנויים ברחבי הרשת הם אתרי תדמית שהמטרה שלהם היא להציג את מה שיש לעסק להציע. אם אתם עדיין לא בטוחים מה זה אתר תדמיתי כנסו למאמר הבא.

כלי נגישות